سلام
سلام دوستان عزیز ببخشید که مدتی کنارتان نبودم اما حالا خوشحالم که در کنارتان هستم
بازم به وبلاگم سر بزنید و منو از نظراتتون دریغ نکنید ![]()
این شعر زیبا تقدیم به شما![]()
موجیم و وصل ما از خود بریدن است
ساحل بهانه ای است رفتن رسیدن است
تا شعله در سریم پروانه اخگریم
شمعیم و اشک ما در خود چکیدن است
ما مرغ بی پریم از فوج دیگریم
پرواز بال ما در خون تپیدن است
پر می کشیم و بال بر پرده ی خیال
اعجاز ذوق ما در پر کشیدن است
ما هیچ نیستیم جز سایه ای ز خویش
آیین آینه خود را ندیدن است
گفتی مرا بخوان خواندیم و خامشی
پاسخ همین تو را تنها شنیدن است
بی درد و بی غم است چیدن رسیده را
خامیم و درد ما از کال چیدن است
قیصر امین پور
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت 11:45 توسط علی رضا غلامی
|
سلام دوستان